2012. október 23., kedd

Kell egy lezser mellény!!

Ha kell, hát kell! Legyen laza,szellős és bézs színű. Még jó, hogy az ember lánya ha kitalál valamit akkor azt el is tudja készíteni!  :)   
Mostanában a kínai üzletek vállfáin sorakoznak ilyen bő fazonú darabok.Inspiráció...
Igazándiból szerintem a kézi horgolt és kötött darabokat nem lehet pótolni. Nem mondom, nekem is van azért néhány gyári pulcsim, de a kedvenceim mindig azok amiket magam készítek. Legyen az mellény, kargigán, boleró vagy pulcsi.
Mivel beújítottam egy magas sarkú, hosszúszárú bézs csizmát (milyen kár,hogy ilyesmit nem lehet csak úgy otthon készíteni...) és az itthoni fonalhegyben találtam alkalmas "madzagot", gyorsan horgoltam egy mellényt hozzá.
Passzé részét keresztben készítettem (úgy mint a kesztyűknél és a sapiknál szoktam), majd hálómintával haladtam felfelé. Semmi extra.Gyorsan elkészült. 
A fonal kicsit buklé jellegű,, háromféle színből sodort, pamut alapú visztóz.
Mutatom a képeket.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése