2012. augusztus 9., csütörtök

Lila táska blokkokból

Arra gondoltam, itt az ideje, hogy magamnak is készítsek egy horgolt táskát! :)
Egy olyant ami a kedvenc színeimből áll - ugyebár a ciklámen, a rózsaszín és a lila árnyalatai. Hasonló készült már pasztel színekből megrendelésre.
Attól függetlenül, hogy mindenféle stílusban és méretben gyártom őket, magamnak egy kicsit kerek, nagyobb méretű, rövidebb fülü változatot képzeltem el. Szeretem ha egy táska, készüljön bármiből is, rendelkezik ezekkel a tulajdonságokkal. Mivel így akár a vállamon ( úgymond a hónom alatt ) akár szatyorszerűen a kezemben lóbálva tudom hordani.

Az nem volt kérdés, hogy milyen színű legyen :) . Mindkét oldalra tettem egy kis fehéret is, csak a hatás kedvéért... Amikor elkészültek a 10x10-es kockák, már csak azt kellett kitalálnom, hogy milyen színnel dolgozzam össze.
Hát persze, hogy fekete - ez a másik kedvenc, hiszen jól kombinálva nagyon klassz hatást érhetünk el az öltözködésben is. Egyébként én szinte rosszul lennék ha nem lógna a szekrényemben legalább nyolc darab fekete nadrág. Szükségem van rá, már csak a munkám miatt is. Mondhatni nálam ez az alap. Aztán ezt fel lehet dobni bármilyen színnel és a hatás nem marad el.

Na szóval, miután kitaláltam hogyan legyenek egymás mellett a blokkok, szépen összedolgoztam őket. A fület itt is függönykarikával rögzitettem. Pompás lett! Ennél jobb reklám nem is kell, mint ezzel a táskával közlekedjek, hiszen aki szereti az ilyen dolgokat, az egészen biztos megkérdezi honnan van. Én pedig elkészítem bármilyen színben, kívánság szerint. Ha te is szeretnél egy ilyen horgolt táskát, írj nekem a manosagaim@gmail.com email címre!

Íme az én szépségem:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése