2012. október 3., szerda

Horgolt maci báb

Ma játékot hoztam nektek!
Szeretettel ajánlom macis barátosném, Kriszti figyelmébe az elkészült művet!!!  :)  :)

Eszembe jutott, hogy milyen sokat báboztam a gyerekeimnek amikor kicsik voltak. Imádták!
Különböző történeteket találtam ki és adtam  elő nekik a bábok segítségével. Néha a szereplők ők maguk voltak maci, cica, kutyus vagy éppen manócska báb képében.
A bábozás szerintem tökéletes segítség a gyerekek félelmeinek, gátlásainak, ne adj isten konfliktusainak megoldásában.
Volt, hogy a huncut cica szívesebben maradt volna otthon, mint hogy óvodába menjen. Vagy nem akarta megenni az ebédet, vagy éppen oltásra ment a doktornénihez. Eljátszva ezek a dolgok is egészen más megvilágításba kerültek. Elfogyott az ebéd, a játékok esténként a helyükre kerültek, enyhült a félelem orvoshoz menet, az oviba is szívesebben indultak, de még sorolhatnám, hogy mennyi-mennyi szituáció vált megoldottá a bábozásnak köszönhetően.

Szóval eszembe jutott a báb. Mivel készítek mindenféle játék alkalmatosságot - gondolok itt a Tildas figurákra, Csicsi nyuszira és egyéb manóságokra - kigondoltam, hogy most bábot fogok horgolni.

Ajándékba viszem egy aprócska emberkének.


















Ismerve magam lesz folytatása ennek a hirtelen felindulásomnak is!   :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése