2012. július 30., hétfő

Mana-maci Praktikából

Anyu megrendelte anno a Praktika újságból a maci-csomagot és megvarrta ezt a csoda édes, Bubu névre hallgató macikát! Annyira aranyos lett!!!!

 











A pulcsiját én kötöttem, szintén egy Praktika újság leírásából!
Mivel nagy maci imádó vagyok - mi sem bizonyítja ezt jobban mint az, hogy komoly gyűjteményem van maci téren :) , a zömét úgy kaptam, de ha meglátok egy aranyos figurát, nem tudok ellenállni és megveszem! A gyűjteményben benne van a saját gyerekkori macim, de a gyerekeimé is! - szóval nekiláttam, hogy elkészítsem az én saját macimat a szabásminta alapján!!!
Sikerült egy nagyon klassz anyagot vennem hozzá. Az egészet kézzel varrtam össze! Nem kis munka volt, de megérte! A talpába belehímeztem a védjegyem is: by Mana.
Nézzétek, ilyen lett!  :)














5 megjegyzés:

  1. Ennek a Bubu macinak el lehet kunyerálni a szabásmintáját?

    VálaszTörlés
  2. Szia, hol lehet megszerezni a bubu-szabasmintat? Es foleg hol kapok ilyen jo "maci-anyagot"?

    VálaszTörlés
  3. Szia! örülök, hogy tetszik Bubu! Anyagot a helyi Burda boltban vettem (én minden általam használt anyagot csak náluk vásárolok :) ) A minta a Praktika újságtól lett rendelve anyuka által. DEEE írj ide manosagaim@gmail.com és megbeszéljük! :) :)

    VálaszTörlés