2012. július 23., hétfő

Néhány gondolat az öltögetésről.....

Gobelin? Szerelem első látásra! Nem múló, gyönyörű szenvedély!
Valamikor húsz éve kezdődött. Ajándékba kaptam az első kanavát, egy 45 x 90-es csodálatos alpesi tájat ábrázol. Kezdésnek ez a méret POMPÁS!  :)  :)
Ez az első munkám.

Fél évig készült, de ma is emlékszem minden öltésre. Színről-színre, ahogy kirajzolódott maga a csoda!
Megszámoltam hány öltésből, motring cérnából, és hányféle színből áll. Még kimondani is sok!  :)
Ebben a képben benne van minden.
Azóta sok év telt el, de nem volt olyan időszak, amikor ne gobelineztem volna. Vonzanak a tájképek, csendéletek, alakok, de készítettem csodás modern képeket is a lányomnak.




















Kb hat éve fedeztem fel egy weboldalt - és ez itt most a reklám helye - www.szabogobelin.atw.hu  
Onnan is szoktam rendelni. Az Úr nagyon korrekt és csodás előfestett képei vannak, sőt fotóról is tud készíteni! Érdemes megnézni.
A képek a lakást díszítik,  de készítettem ajándékba is a szüleimnek, barátnőmnek, aztán nászajándékba, eladásra és hálám jeléül valakinek.



Nem tudom más hogy van vele, de számomra az öltögetés egyfajta relaxálás. Egy-egy képben benne van minden, amit a készítése alatt átéltem. Vidámság, nevetés, de a szomorúság és a gondok ugyanúgy.
Nem tudok betelni velük. Újabb és újabb terveim vannak, hogy mit fogok még kivarrni. Összevetve egyéb és másirányú terveimmel, elképzeléseimmel és ötletemmel kb. ha 100 évig élek talán megvalósítom, elkészítem mindet! SZÍVVEL ÉS SZERETETTEL!   Mana


















Emlékül...


Ezt pedig az én aranykezű kislányom, Dinus készítette (Szerinted mikor? 11-12 éves korában):) 




Ezek pedig keretezésre várnak!  :)









Arról, hogy most mi készül, később fogok írni!  :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése