2017. március 7., kedd

Szépségem - TIEL , X szembe álmodva

Aki olvassa a blogomat, megismerhette már az én szépséges nimfa papagájomat - Tielt.
A boldogság sárga madarát keresztszembe álmodva is meg örökítettem.

Találtam egy régi Diana keresztszemes újságban egy tarka papagáj mintát, azt alakítottam át - kicsit el, kicsit hozzá...

A hímzés mindig csodás érzéseket szabadít fel bennem, legyen az keresztszemes vagy gobelin, vagy akár csak a szöveges táblácskák készítése amivel ugye az ajtódíszeimet készítem.Imádom ahogy kirajzolódik egy egy motívum vagy képrészlet.

Tielhez sok vidám történet fűződik, igazi családtag minálunk. Bármire képes, hogy felhívja magára a figyelmet. Például észrevette - megfigyelte - vagynemtudommitcsinált..hogy ha kopognak az ajtón akkor én felállok és kimegyek, visszafelé pedig mindig van hozzá néhány kedves szavam. Nos, a kisasszony megtanulta utánozni az ajtón való kopogást...  Ülök, ölemben az aktuális munka, varrok, készül valami szépség. Kopognak, lepakolom a munkát, felállok, kimegyek, kinyitom az ajtót, sehol senki!!!  Megyek vissza, mondom: nem jött senki Tielkém és dobok neki egy puszit..  
Ez még kétszer megismétlődik...  Kezdek gyanakodni...  Aztán negyedjére nem állok fel, csak nézem ahogy viccesen nyújtogatja a nyakát, hogy mi lesz már no...  TIEL!! Te kis sunyiiii !!!  Erre hátat fordít és duzzog..  
Annyi érdekes szokása van, hogy reggelig tudnék róla mesélni. de gondolom akinek van papagája hasonló élményekben részesül.

Szóval vidám a munka az ő társaságában!!

Ilyen lett a keresztszemes madaram:








Itt pedig ő, amint az élet nagy dolgain elmélkedik...   :)




Ez pedig a "bedobomadurcit" testtartás...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése