2012. augusztus 16., csütörtök

Tildas nyuszik

Meglátni és megszeretni. Talán így jellemezhetném találkozásomat három éve Tildas nyuszival. Az interneten találtam rá és rögtön megszerettem. Az ember azt gondolná:
ha nyúl, akkor húsvét -  de nem! Fagyit se csak nyáron eszünk. :)
Annyira bájos, kedves kis figurák, hogy az ember önkéntelenül elmosolyodik ha meglátja őket. Különböző anyagfajtákból készítve más és más hatást érhetünk el.

Ma is emlékszem milyen izgatott voltam, amikor az első Tildas nyuszit varrtam. A testet fehér vászonból készítettem, a fülei belül piros kockás anyagból vannak. Ő a "prototipus" - ami nálam annyit jelent jelent, hogy nem válok meg tőle.
Azóta sok sok nyuszi készült kockás, pöttyös, patchworkos, plüss, kékfestős - nem fogtam magam vissza az anyag kiválasztásánál.

Az öltözékük is különböző. Tesóm kislányának például egy olyan nyuszit készítettem ami mikulásnak volt felöltöztetve: piros kabátka, piros csúcsos kötött sapival!
Általában a nadrágok és a szoknyák varrva vannak ( ebbe anyu is be szokott segíteni amikor nagyüzem van.. :)  ) a pulcsikat, blúzokat pedig vagy horgolom vagy kötöm. De készült horgolt kantáros harangszoknya is. Néha gyöngysort is kapnak, vagy masnit a nyakukba.

Az első Tildas könyvemet a gyerekeimtől kaptam. A címe: Tildas alkotóműhelye.
A nyuszik után aztán sorra készültek a Tildas figurák. Angyalok, macik, babák, textil rózsák, illatzsákok, párnák.
Imádni való, kedves figurák, örömhozó, szívet melengető ajándékok tőlem-neked. Köszönjük Tone Finnanger!

A gyerekeim ezt írták nekem a könyv első lapjára:


" Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos!

Nem számít, hogy mit - műtárgyat vagy egy pár zoknit.

Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az Te vagy a nagyvilágban!

Nézheted, hallgathatod, vagy olvasva, vagy érezve, de elárul valamit rólad!

Így leszel több másoknál!

Így vagy több másoknál! "     ( P.S.I LOVE YOU)

Köszönöm Kincseim!!!!


Egy kis ízelítő:




















2 megjegyzés:

  1. Cuki a Tilda nyuszik, de érdekes, hogy még egyet sem készítettem idáig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor itt az ideje! Nem fogod megbánni, mert annyira édesek! Csak mégegyet,na még egyet,meg még, aztán újra, nekem is-nekem is...és ez így megy! :) Én imádom őket, mint ahogy a bejegyzésben is olvashattad! :)

      Törlés