2012. július 27., péntek

Kreatív csokrocskák

Fantázia és alapanyag kérdése, hogy miből mit hozol össze! Ezeket a csokrokat a fiamnak készítettem, hogy nőnap alkalmából ezzel lepje meg a testvérét és a nagyit. Az egyik virágboltban vettem meg  a tölcséreket és a selyemvirág csokrocskákat. A tölcsérbe zöld szivacs oázis van ( szintén virágkötők kelléke ) és abba szúrtam bele a dekorációt.

Egy drótot meghajlítottam, majd felfűztem rá néhány vidám gyöngyöt. Itt arra kell vigyázni, hogy pont úgy legyen meghajlítva, hogy a gyöngyök még szállítás közben se guruljanak le róla. A gyöngyspirál, szivecskés csokordísz, virágok és máris kész a nőnapi ajándék! A legjobb benne az, hogy sosem hervad el!  :)
Azt mondanom sem kell, hogy nagyon örültek mindketten .....





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése